Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytnutých prostřednictvím webového rozhraní www.moni.cz (dále jen „webové rozhraní“) naší společností
Monitoring, s.r.o., se sídlem Novákových 439/6, Praha 8, 180 00
IČO: 63668360,
DIČ: CZ63668360,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 37598
Adresa pro doručování: Monitoring, s.r.o., Podbabská 30, Praha 6, 160 00
Kontaktní e-mail: moni@moni.cz
1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?
2. Jaká je záruční doba poskytované služby?
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu sami způsobili, zejména poskytnutím nesprávných nebo neúplných podkladů.
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit e-mailem či písemně. Při reklamaci můžete využít tento formulář.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 16.7. 2020.